4 maj 2015

Månadsutvärdering april 2015

Lästa böcker i april
1. Stad i skräck - Margit Sandemo
2. Legend - Marie Lu
3. Vassa föremål - Gillian Flynn
4. Små män kastar långa skuggor - Margit Sandemo
5. Född fenomenal - Josephine Bornebusch
6. Hundraåringen som klev ut  genom fönstret och försvann - Jonas Jonasson
7. Himlen är alltid högre - Jonas Moström
8. Half Bad: Ondskans son - Sally Green
9. Rop av stumma röster - Margit Sandemo
10. Inga kelgrisar, inga styvbarn - Cia Sigesgård
11. Sveket - Ursula Poznanski
12. Fångad av tiden - Margit Sandemo
13. Vecka 36 - Sofie Sarenbrant

Manliga författare:2
Kvinnliga författare: 8

Amerikanska författare: 2

Engelska författare 1
Norska författare: 1
Svenska författare: 5
Österrikiska författare: 1

Antal lästa sidor: 4001
Medelbetyg: 3,3

Bästa bok: Legend
Sämsta bok: Fångad av tiden 

Kommentar: Det blev väldigt många böcker lästa den här månaden, men det var svårt att välja vilken som var bäst. Många av böckerna jag läste var bra! Jag är verkligen nöjd med den här månadens läsning och mest glad är jag över att så många av  böckerna har varit så bra.

Nu tror jag inte att jag hinner läsa lika många böcker nästa månad,men jag hoppas att böckerna att jag får fortsätta läsa fler bra böcker. Jag har verkligen varit inne i ett bra läsperiod just nu och jag hoppas den fortsätter!

4 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk läsmånad du måste ha haft!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var riktigt bra! Misstänker att jag inte hinner läsa lika mycket den här månaden :)

      Radera
  2. Låter som en bra läsmånad, 13 böcker var exakt vad jag också hann med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var riktigt bra! Trodde inte att jag skulle hinna läsa så mycket men det flöt på bra :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...