12 maj 2015

Top Ten Tuesday 12 maj - Top Ten Authors I REALLY Want To Meet

Förra veckan gjorde jag ingen Top Ten Tuesday, på grund av att jag tyckte temat var väldigt svårt. Den här veckan känns temat betydligt lättare, nämligen Top Ten Authors I REALLY Want To Meet. För ett tag sedan skrev jag en lista över vilka författare jag skulle vilja träffa, så nu får jag väl fylla på med 10 stycken nya författare.

1. Gillian Flynn

2. Sophie Kinsella

3. Ransom Riggs

4. John Green

5. Elly Griffiths

6. Veronica Roth

7. Sir Arthur Conan Doyle 

8. Stieg Larsson

9. H.C. Andersen

10. Meg Cabot 

12 kommentarer:

  1. Elly Griffiths vill jag också träffa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns många författare man skulle vilja träffa! :)

      Radera
  2. Vi har inte någon samma, men det finns några där som jag också skulle vilja ta en fika med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är egentligen svårt att bara ta 10 stycken, det finns ju massa författare man skulle vilja träffa :)

      Radera
  3. Veronica Roth hade jag också på min lista :-) Både Doyle och Anderson skulle jag vilja träffa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle verkligen vara intressant att träffa få träffa dem! :)

      Radera
  4. Härlig lista! Doyle, Green och Griffiths hade jag gärna träffat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle vara jätteroligt att få träffa några författare! Jag tror jag bara har träffar 1 eller 2 stycken, men fler hoppas jag verkligen hinna träffa! :)

      Radera
  5. Väldigt bra lista! Griffiths, Doyle och Larsson skulle jag inte ha något emot att träffa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns nog många författare som man skulle vilja träffa! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...