16 oktober 2015

Helgens läsning

Idag är jag ledig och tänker mest försöka ta det lugnt, men förhoppningsvis hinner jag tvätta och städa lite grann också. I helgen jobbar jag, så vi får se hur mycket läsning jag faktiskt hinner med nu i helgen.

Just nu håller jag på med två böcker, dels Flyga drake av Khaled Hosseini. Hittills tycker jag den är väldigt bra och jag gillar verkligen hur Hosseini skriver.



Jag har också börjat på Flugornas herre av William Golding. Jag har bara hunnit läsa ett kapitel så här långt och jag är då inte så förtjust i den än i alla fall.


9 kommentarer:

  1. Flyga drake är en otroligt bra bok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte hunnit så långt än, men hittills så gillar jag den verkligen!

      Radera
  2. Flyga drake funderar jag på att läsa om! Trevlig helg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar dig detsamma! Jag kommer nog läsa fler böcker av Hosseini efter den här :)

      Radera
  3. Flyga drake funderar jag på att läsa om! Trevlig helg :)

    SvaraRadera
  4. Har inte läst någon av dessa. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Jag är väldigt nyfiken på just "Flyga Drake" men hade lite problem med en annan bok av författaren så vet inte om jag orkar ge mig på det. Någon gång kanske :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte läst något annat av författaren, men hittills tycker jag verkligen om hans berättarstil och språket i boken :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...