28 januari 2016

Läsplanering februari

Tiden går verkligen fort! Snart har det redan gått en månad på det nya året. Jag är faktiskt riktigt nöjd med januari månads läsning, framförallt så är jag nöjd med den kvalitén på de böcker jag har läst.

Jag har i alla fall tänkt att jag skulle ta och försöka sätta upp några mål inför februaris läsning, hur väl jag lyckas följa de är en annan sak. Februari är ju den kortaste månaden, så jag tror väl inte riktigt att jag kommer hinna med att läsa lika mycket som i januari.

Mina mål

  • Läsa minst 5 böcker
  • Läsa Död tills mörkret faller av Charlaine Harris (Harris är med i min boktolva)
  • Läsa Då tänker jag på Sigrid av Elin Olofsson (hyllvärmare)
  • Läsa I sanningens namn av Viveca Sten (Spänningsutmaningen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...