4 januari 2016

Veckoplanering v.1


Den här veckan så är jag faktiskt ledig i helgen och då ska jag passa på att fara hem. Har inte varit hem sedan första advent och det är ovanligt länge för att vara mig. Den här veckan jobbar jag inte heller lika intensivt som jag har gjort de senaste veckorna så jag hoppas att jag ska ha lite mer tid över till läsning.

Jag försöker att komma in i en rutin där jag ska försöka hinna läsa varje dag, på senaste tiden har det blivit rätt så ryckigt med läsningen och det kan ha gått flera dagar utan att jag läst en enda sida och jag vill bli bättre på att läsa varje dag.

Min förhoppning är att jag ska hinna läsa ut Ljuset vi inte ser i veckan. 

Sen vill jag gärna också hinna påbörja You had me at hello av Mhairi MacFarlane. Hon är med i min boktolva och är en författare som jag är riktigt nyfiken på.

Jag kommer också fortsätta läsa noveller ur Noveller för världens barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...