10 juni 2016

Helgens läsning

Det har var verkligen en lång men riktigt trevlig dag. Först jobb till kl.16 och sedan stressa hem till Dikanäs för att vara med på skolavslutningen. Jag hann med ungefär tjugo minuter till godo, men nog var det lite stressigt. Barnen var jätteduktiga och det var så trevligt att få vara med på den, det är en liten särskild atmosfär under skolavslutningar. Efteråt så var det tårtbuffé och det var ju inte så dumt, fast det fanns nästan för mycket att välja på!

Bokbloggsjerkan får vänta till imorgon, är alldeles för trött just nu. Jag hoppas på en lugn helg så att jag kan vila upp mig inför mina två jobbarhelger. Men jag tror att vi måste ta och städa och tvätta bilarna, för ja de har sett bättre ut...

Tänkte bara lite snabbt visa upp vad jag läser den här helgen, det är precis samma böcker som förra helgen. Främlingen av Diana Gabaldon, mycket bra hittills och jag gillar verkligen hur Gabaldon skildrar vardagslivet under den tiden. Sen så läser jag också Siri Pettersens Röta i read-a-long:en. Också väldigt bra hittills och jag uppskattar den mer än den första delen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...