17 juni 2016

Helgens läsning

Jag har faktiskt haft en riktigt bra "läsdag". Först läste jag ut Främlingen av Diana Gabaldon på morgonen. En riktigt bra bok och jag kommer definitivt fortsätta läsa serien.

Jag jobbar i helgen, så tyvärr tror jag inte att jag kommer hinna läsa så mycket. Jag har börjat lite grann på Caspian, prins av narnia som är den tredje delen i C.S. Lewis serie om Narnia. Har hört att detta är en av de bästa böckerna i serien så jag ser fram emot att läsa den. Sen så tror jag att den är lättläst och jag hoppas att jag hinner läsa en bra bit av boken i alla fall.


Jag håller ju också på med read-a-long:en av Siri Pettersens Röta. Jag ligger lite före, just på grund av att jag aldrig riktigt vet hur mycket jag hinner läsa varje vecka, det är väldigt olika. Har läst några sidor idag och får se om jag hinner läsa lite mer ur den senare i helgen. Jag har lite svårt för att släppa boken ifrån mig om jag ska vara ärlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...