28 juni 2016

Länktisdag #5

1. Jag tycker om djur och här hittade jag ett bildspel med djur som somnat på lite ovanliga ställen. Väldigt söta bilder!

2. Det har väl knappast undgått någon att vi är mitt i ett fotbolls-em. Jag själv är inte ett dugg intresserad av fotboll, men oarya har skapat ett litterärt  YA-fotbollslandslag.

3. Det är inte jätteofta jag hamnar i en lässvacka och oftast brukar det lösas av sig självt på det ena eller andra sättet. Men denna video som handlar om hur man kan komma ur en lässvacka tyckte jag var väldigt informativ och välgjord.

4. Det finns oerhört många talkshows i USA och det är inte något som jag följer speciellt mycket, men jag prenumererar på några av deras youtubekanaler, bland annat Jimmy Kimmel men kan inte påstå att jag gillar hans intervjuer speciellt mycket. I alla fall så dök denna video med en låt som jag tycker var väldigt fin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...