27 juni 2016

Veckoplanering v.26

Den här veckan känns betydligt lugnare än den förra och dessutom så är jag ledig under helgen också men då måste jag nog passa på att göra lite saker som jag har skjutit upp alltför länge, som att städa bilen.

Jag fick göra lite ändringar i min planering förra veckan på grund av att jag fick tag i Månskensstranden av Nora Roberts som jag hade reserverat på biblioteket och att det är kö på den så jag ville lämna den vidare så fort som möjligt. Därför kommer en del av böckerna vara desamma som förra veckan.

Jag hoppas att jag i alla fall ska hinna läsa ut En mörkare himmel av Mari Jungstedt och Ruben Eliassen, som jag påbörjade i slutet av veckan.

Sen tror jag också att jag kommer börja med tegelstenen Kampen om järntronen av George R.R. Martin. Det är en bok som jag verkligen varit intresserad av länge, men storleken känns lite avskräckande.


4 kommentarer:

  1. Jag är så sjukt sugen på att börja läsa game of thrones i sommar. Har de två första på engelska. Det som hindrar mig är att jag håller på med andra fantasyserier som jag känner att jag kanske ska koncentrera mig på först..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns så många bokserier man håller på med att det nästan blir svårt att hålla redan på de :)

      Radera
  2. Det är helt klart värt att läsa Martins böcker! dem är superbra! men jag håller med att tjockleken gör att man drar sig lite för att börja läsa dem :P Håller själv på med A dance of dragons, vilket är bok 5 och den senaste utgivna boken i serien :) Definitivt en läsvärd serie! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser verkligen fram emot att läsa den!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...