3 oktober 2016

Veckoplanering v.40


Lyckades faktiskt följa min planering för förra veckan till punkt och pricka. Hann faktiskt med att läsa mer än vad jag trodde att jag skulle, då jag dessutom jobbade helg och min enda lediga dag var på torsdagen. Den här veckan ska jag jobba måndag samt onsdag-lördag och sen är jag ledig två dagar.

Igår började jag så smått på Harry Potter and the Order of the Phoenix av J.K. Rowling. Har verkligen fått ett stort sug efter Potter-böckerna så just nu känner jag mig rätt optimistisk och tror jag hinner avsluta serien innan årets slut. Har verkligen tyckt om alla de tidigare böckerna i serien, och tror inte heller att denna är något undantag.

Eftersom Harry Potter är rätt så tjock så känner jag mig osäker på om jag kommer hinna läsa ut den under veckan, men jag tror att jag ändå kommer att påbörja 438 dagar av Johan Persson och Martin Schibbye. Pappa fick denna boken för flera år sedan och jag har ännu inte läst den. Ser fram emot att läsa den, även fast jag tror det kommer vara rätt tung läsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...