28 december 2016

Bokinköp december

Det är faktiskt flera månader sen jag köpte böcker och ärligt talat har jag inte haft någon större lust till det. Förrän nu då, då det blev en hel del böcker. I början av december var jag till second hand och där hittade jag två böcker som var tvungna att följa med mig hem, Mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman samt Hundar, hus och hjärtats längtan av Lucy Dillon.


Sen fick jag också en bok av Forum, nämligen Bridget Jones baby: dagboken av Helen Fielding. Jag har bara läst Bridget Jones dagbok, och kommer läsa denna efter att ha läst de andra böckerna om henne också. 

Som en julklapp till mig själv köpte jag på mig alla delar i Outlander-serien av Diana Gabaldon. Det blev visst 8 böcker... 

I julklapp fick jag dessutom samlingsutgåvan med alla säsonger av Seinfeld, så nu har jag några timmars underhållning framför mig. 


4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...