1 december 2016

Läsplanering december


Förra månadens läsning hade kunnat vara bättre! Denna månaden tänker jag försöka att inte planera in så mycket, det är ju både jul och nyår samt att det nog kommer vara rätt mycket på jobbet också.

Den första boken som jag vill läsa är Dash & Lily's Book of Dares av Rachel Cohn och David Levithan. Som jag har förstått det så ska den utspela sig under julen, så det känns rätt passande att läsa den.

Sen vill jag väldigt gärna avsluta Harry Potter-serien under det här året det det var ett av mina mål för året, så jag kommer nog läsa Harry Potter and the Cursed Child också. Hade egentligen tänkt läsa den under förra månaden, men det hanns inte med.

Sen är jag också väldigt sugen på feelgood och något lite mer lättläst, så då har jag tänkt försöka läsa Bröllopsnatten av Sophie Kinsella.

Om jag skulle hinna läsa fler böcker under månaden (vilket jag hoppas) så är det bara en trevlig julbonus.

2 kommentarer:

  1. Dash och Lillys book of Dares har jag precis börjat att läsa. Man får verkligen julkänsla direkt :) det lilla jag läst har jag älskat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter bra! Det är precis det jag är ute efter :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...