26 december 2016

Veckoplanering v.52


Helt otroligt att julhelgen snart har passerat och att vi är inne på årets sista vecka! Jag har varit ledig hela julhelgen (även idag) men kommer att jobba nyår, vilket jag inte har något emot egentligen då jag tycker det är roligare att få vara ledig julafton.

Den här veckan kommer det att dyka upp en hel del inlägg, har väldigt många skrivna men som inte har publicerade än, speciellt när det kommer till tv-serier.

Läsningen under förra veckan måste jag ändå säga att jag är nöjd med, trots att det var rätt fullt upp. Just nu håller jag på med Bröllopsnatten av Sophie Kinsella, älskar den såhär långt! Det är verkligen feelgood och precis vad jag behöver just nu.

Efter det kommer jag nog börja med ytterligare en feelgood-bok, På spaning med Bridget Jones av Helen Fielding.

Egentligen tror jag inte att jag kommer hinna läsa så mycket mer, men jag är en optimist och kommer sätta upp ytterligare en bok på min planering, Tidsresenärens hustru av Audrey Niffenegger. Har hört så himla mycket gott om den och tidsresor är ett ämne som får mig intresserad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...