2 januari 2017

Månadens bästa bok: november och december


Nu tänkte jag visa upp de böcker som blev månadens bästa i november och december. Ville bara vänta med det tills jag hade hunnit publicera sammanfattningen för december. Utmaningen håller Mia i.

November
Valet för november var inte svårt, det fanns en solklar vinnare och det var Harry Potter and the Deathly Hallows av J.K. Rowling. Kan vara en av de bästa böcker jag läst någonsin och efter att ha läst ut boken kändes det himla tomt och jag hamnade i något av en book hangover.


December
I december var det desto svårare att välja en favorit, alla böckerna som jag läste var riktigt bra. Den bok som jag ändå tyckte allra bäst om var God jul av Jonas  Karlsson. Kan vara en av de roligaste böckerna jag läst på länge, älskar humorn och berättelsen som Karlsson skapade.

2 kommentarer:

  1. Håller med dig fullkomligt, Jonas Karlssons God jul var riktigt bra, verkligen kul. Underbar humor. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...