16 januari 2017

Veckoplanering v.3


Den här veckan är jag ledig måndag och fredag, och jobbar helgen. Men jag ska inte klaga, jag har varit ledig två helger på raken och verkligen utnyttjat dem till max.

Jag håller ju som sagt på med En halv gul sol av Chimamanda Ngozi Adichie och förhoppningen är väl ändå att jag ska hinna läsa ut den. Jag tycker väldigt mycket om den, så det känns som en del av mig inte vill att den ska ta slut.

Efter det har jag tänkt påbörja Små stora lögner av Liane Moriarty, som ingår i  min Boktolva. Dessutom har boken också blivit en mini-serie som har premiär i februari och det skulle vara skönt om jag kunde se tv-serien direkt efter att ha läst. Har höga förhoppningar på den, har nästan bara hört bra saker om Moriartys böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...