3 mars 2017

Helgens läsning

Den här helgen ska jag fara hem efter jobbet idag, för på lördagen ska vi fara på 60-årskalas, vilket ska bli roligt. Har inga andra speciella planer inför helgen, kommer nog bli en del sittande framför tv:n och skid-VM i Lahtis skulle jag tro. Ikväll är det ju också final i På spåret, vilket man ju måste se.

Jag har precis börjat med Midnattssolens timme av Cecilia Ekbäck, det jag gillade med hennes förra bok var bland annat att den utspelade sig i Lappland och det verkar även denna göra. Den är inte så väldigt tjock så jag hoppas att jag ska hinna läsa ut den under helgen. 


Om jag nu hinner läsa ut den så är nästa bok som står på tur Carolines arv av Katherine Webb och på papperet låter det som en bok som passar mig perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...