31 mars 2017

Omslagsduell #2

Tänkte fortsätta med detta inslag och jag hoppas att ni kommer rösta även denna gång. Den här gången tänkte jag välja en bok av svensk författare och visa upp några andra internationella omslag som boken har haft. 

Röstningar pågår från idag till och med 6 april så ni har ungefär en vecka på er att välja er favorit!

Boken jag har valt är Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. Den här boken har till och med jag läst för flera år sedan och som jag minns den var den väldigt bra.

Det svenska omslaget

Ett av de brittiska omslagen

Ett brasilianskt omslag

Ett amerikanskt omslag






Vilket omslag är snyggast?

Det svenska omslaget
Det brittiska onslaget
Det brasilianska omslaget
Det amerikanska omslaget
Poll Maker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...