13 april 2017

Helgens läsning

Tänkte presentera vad jag tänker läsa nu i helgen lite tidigare än vanligt. Jag jobbar en lite kortare dag imorgon och sedan far jag hem över helgen.

Läsningen i veckan har väl gått sådär, har inte haft så mycket tid till det. Håller fortfarande på med Någonstans brister himlen, men den kommer jag nog läsa ut snart.

Nästa bok som står på tur är Tiden är inte än av Elin Boardy, en bok som jag har hört väldigt mycket gott om. Den känns också oerhört aktuell och tänkvärd.

Eftersom det är påsk tänker jag också försöka läsa lite deckare om jag hinner. Nu är det väldigt länge sedan jag läste en bok om Ruth Galloway och den bok som står på tur är De utstötta som är den sjätte delen.

Hoppas också att ni alla får en trevlig påsk!

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...