10 april 2017

Veckoplanering v.15


veLäsningen under förra veckan gick inte alls bra, hade en hel del andra saker att göra och kände att jag inte riktigt hade ro att läsa så mycket. Sen så med det som hände på fredagen i Stockholm och dessutom jobba under helgen så blev det som det blev. Den här veckan är det nya tag som gäller, jag är ledig idag och sen jobbar jag till och med långfredagen och sen ska jag hem och fira påsk över helgen.

Mina första mål för den här veckan är att att avsluta all de 3(!) böcker jag håller på med. Förstår inte riktigt hur det har blivit så, men måste först och främst läsa ut Någonstans brister himlen, Hela kakan och Synd, som är ett seriealbum.

Efter det så blir det nog att börja på antingen Tiden är inte än av Elin Boardy eller De utstötta av Elly Griffiths för att läsa lite påske-krim. Det ena utesluter ju inte det andra.

4 kommentarer:

  1. Någonstans brister himlen väntar jag på, hoppas att den är bra. Vad tycker du om den så här långt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är bra, men jag tycker tempot är lite långsamt :)

      Radera
    2. Jag misstänkte det. Den blir hur som helst ingen påskläsning, då har jag en hel trave med andra böcker som jag hoppas, hoppas få tid att läsa :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...