10 juni 2017

Omslagsduell #3

Jag hade ju börjat med dessa inlägg för ett tag sedan och hade bestämt mig för att försöka göra dem lite nu och då. Det var länge sedan sist och nu tänkte jag göra en duell igen. Den här gången är boken Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón.

Jag kommer visa upp några av omslagen och ni ska helt enkelt rösta på er favorit. Röstningen kommer att pågå fram till den 18 juni och jag kommer visa upp vinnaren i början av veckan därpå. 

Ett av de engelska omslagen

Ett finskt omslag

Ett av de spanska omslagen


Det svenska omslaget

Ett vietnamesiskt omslag



Vilket omslag är snyggast?

Det engelska
Det finska
Det spanska
Det svenska
Det vietnamesiska
Poll Maker

2 kommentarer:

  1. Det stod faktiskt mellan vietnamesiska och finska, men valde till slut det första, dvs vietnamesiska.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker alla omslagen är fina. Kul att du röstade!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...