12 juni 2017

Veckoplanering v.24


Känns som att veckorna går hur fort som helst! Jag har bara drygt 1,5 vecka kvar till min semester och ska dessutom hinna med att flytta före 1 juli. Förstår inte riktigt hur jag ska hinna med allt och läsa däremellan, men vi får se helt enkelt. Den här veckan har jag inget speciellt planerat, annat än att jag ska jobba helgen. Hoppas ändå att jag ska hinna med att läsa mycket.

I helgen började jag med Leona; tärningen är kastad av Jenny Rogneby. Så här långt är den riktigt bra och spännande. Leona är mint sagt en intressant karaktär. Tänker försöka läsa ut den i veckan.

Förra veckan fick jag hem Mitt liv av Caitlyn Jenner i brevlådan. Den ska bli intressant att läsa trots att jag inte har någon vidare koll på vare sig Kardashians eller Jenners.

Biografier läser jag väldigt sällan och jag tänkte försöka varva att läsa den tillsammans med Nora Roberts Förföljd av det förflutna. En spänningsroman av Nora Roberts känns som härlig underhållning och ibland kan man behöva säkra kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...