11 augusti 2017

Helgens läsning

Den här helgen är det en jobbarhelg för min del, men som vanligt hoppas jag att jag ska få några sidor lästa i alla fall. Idag är jag ledig och har inte speciellt mycket på agendan och förhoppningsvis kan jag ägna mig en del åt läsning.

Idag har jag tänkt börja med två nya böcker tror jag. Den första är Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Meyer och det är den tredje delen i hennes serie. Jag var rätt besviken på den förra delen, men jag hoppas att denna är bättre.

Nästa bok jag tänker börja med är Den lilla bokhandeln i Paris av Nina George. Den ska jag läsa tillsammans med en grupp på Goodreads där man paras ihop med en person och där man ska läsa en bok tillsammans som är gemensam på ens TBR. Ska bli väldigt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...