21 augusti 2017

Veckoplanering v.34


Den här veckan så jobbar jag till helgen, men jag får en mjukstart på veckan med flera korta dagar vilket jag inte brukar vara bortskämd med. Läsningen i helgen gick väl sådär, det var fullt upp med marknad, fisketävling och middagsbjudning.

Jag håller fortfarande på med Så länge vi båda andas av Stephanie Meyer, men jag hoppas jag ska hinna läsa ut den i början av veckan.

Nästa bok jag tänker börja med är Den osynlige mannen från Salem av Christoffer Carlsson. Carlsson ingår i min Boktolva för året och jag har sett att hans böcker har fått mycket beröm. Första gången jag kom i kontakt med honom var för några år sedan när SVT sände Deckarna, typ som Stjärnorna på slottet fast med deckarförfattare.

Förhoppningsvis kan jag snart också börja med Den lilla bokhandeln i Paris av Nina George, men det  beror som sagt på när min Goodreads-partner kan börja läsa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...