28 augusti 2017

Veckoplanering v.35

Jag jobbade i helgen, men till min förvåning hann jag ändå med att läsa en hel del ur Den osynlige mannen från Salem. Den är riktigt spännande och den har ett härligt driv så jag hoppas att jag kanske ska hinna med att läsa ut den under dagen.

Vi är inne i sista veckan i augusti och jag har två böcker kvar av min TBR för månaden och det är Tre saker jag inte vet om dig av Julie Buxbaum och Fyra dagar i Kabul av Anna Tell. Bägge böckerna verkar rätt så lättlästa och jag hoppas att jag får gott om tid till att läsa.

Jag hoppas också att jag ska komma igång med läsningen av Den lilla bokhandeln i Paris av Nina George också.

Som sagt så är det många böcker jag vill hinna med, men just nu känns det som jag är inne i ett "läsflow" och tror att jag i alla fall ska hinna med en del av böckerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...