15 september 2017

Helgens läsning

Idag har jag haft min lediga dag inför jobbhelgen. Passade på att städa och göra en del ärenden, annars har jag bara tagit det lugnt och försökt läsa en del. Har åkt på nån form av förkylning så energin den här veckan har inte varit på topp men nu börjar det kännas lite bättre i alla fall. 

Jag håller fortfarande på med Svindlaren av John Grisham, har inte haft så mycket lästid i veckan och jag tyckte början av boken var ganska så seg, men nu börjar den arta sig och bli mer spännande. 


Har också börjat så mått med A Court of Thorns and Roses av Sarah J. Maas som jag ska läsa tillsammans med Camilla

Vet inte riktigt hur mycket jag kommer med att hinna läsa i helgen, men jag hoppas att jag ska hinna med några sidor i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...