11 september 2017

Veckoplanering v.37


I helgen hann jag med att läsa mycket mer än vad jag trodde, det ruskiga vädret var en stor bidragande orsak till att jag kunde sitta inne och bara läsa. Den här veckan är jag bara ledig fredag, men efter helgen är jag ledig 11 dagar så det ser jag fram emot.

Igår började jag så smått med Svindlaren av John Grisham, jag hoppas att jag ska kunna läsa ut den under veckan. Tycker den är lite seg nu i början, men det torde nog vänta snart.

Jag läser också Chimamanda Ngozi Adichies novellsamling Det där som nästan kväver dig, den är riktigt gripande och det dröjer inte länge innan hon kommer finnas på min lista över favoritförfattare. Jag har bara tre noveller kvar så den är nog också snart utläst.

Jag har också tänkt börja så smått med A Court of Thorns and Roses av Sarah J. Maas som jag ska läsa tillsammans med Camilla. Ska bli riktigt roligt att diskutera boken också.

Om jag mot all förmodan skulle hinna med mer läsning så är det Kajsa Ingemarssons Små citroner gula som står nästa på tur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...