27 oktober 2017

Helgens läsning

Tänkte visa upp vad jag tänker läsa i helgen, som i ärlighetens namn är precis samma böcker som jag har visat upp ett tag. Läsningen den här veckan har ändå gott hyfsat, fast jag har haft mycket annat som tagit energi, men jag hoppas att det ska börja lugna ner sig nu.

Jag håller fortfarande på med Innan floden tar oss av Helena Thorfinn, den är som sagt intressant men jag tror att detta var helt fel tillfälle för mig att läsa den. Tänker ändå försöka att läsa klart den om inte alltför länge.

Nu har jag också äntligen fått börja med Allt eller inget av Simona Ahrnstedt, som jag har längtat efter den boken! Förhoppningsvis kan den få mig på lite bättre humör och göra så att jag kommer ut min lilla lässvacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...