30 oktober 2017

Veckoplanering v.44


Jag hoppas att den här veckan ska bli bättre än den förra, då jag var sjuk. Den här helgen ska jag dessutom fara hem till mina föräldrar, vilket ska bli skönt med en riktig hemmahelg och få umgås med katten. Läsningen förra veckan gick väl ändå helt ok, men jag hoppas jag ska få mer läst den här veckan.

Igår kväll började jag äntligen lite med Simona Ahrnstedts senaste Allt eller inget. Jag har verkligen längtat efter att få läsa den och jag misstänker att det är en bok som jag kommer få svårt att lägga ifrån mig.

Nästa bok jag har tänkt börja med är Kretsen av Maggie Stiefvater, som är en författare jag varit nyfiken på riktigt länge. Mitt intresse för henne har dessutom blivit större ju mer jag har sett om hennes böcker på Boktube.

Jag hoppas också att jag ska hinna påbörja De öde fälten av Elly Griffiths, det känns som det var riktigt länge sedan jag läste en bok om Ruth Galloway och jag ser fram emot att återstifta bekantskapen med henne igen.

Tänker inte planera in några fler böcker, så om jag skulle hinna med något mer så är det bara en bonus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...