12 februari 2018

Veckoplanering v.7

Läsningen fortsätter att gå trögt, det är mycket på jobbet just nu och när jag kommer hem så är jag riktigt trött. Den här veckan är jag ledig till helgen och jag hoppas att jag ska kunna ladda batterierna lite grann.

Jag fortsätter att läsa Min fantastiska väninna (Ferrante) och Den eviga elden (Follett), det är böcker som nog kommer att ta en del tid att läsa.

Då och då läser jag någon novell ur Stars Above av Marissa Meyer. Novellerna är verkligen min vän just nu, man får en hel berättelse på inte alltför många sidor.

I veckan har jag också tänkt börja med A Court of Mist and Fury av Sarah J. Maas som jag ska läsa tillsammans med Camilla på Mitt bokintresse. Jag tyckte riktigt bra om den första delen och det ska bli kul att läsa en bok tillsammans med någon annan. Förhoppningsvis kan det också leda till att jag tar mig ur min lässvacka.

Om jag skulle hinna något mer så är det Flora Banks förlorade minne och Gatukatten Bob som står på tur.




4 kommentarer:

  1. Min fantastiska väninna känns ju som något man borde läsa eftersom den har blivit så uppmärksammad men jag är nog mer sugen på Flora Banks! :)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas vi kommer att gilla boken och får läslust så att vi läser på nu. Har också flera andra jag vill läsa så jag hoppas på läsflow nu i veckan.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...