2 april 2018

Veckoplanering v.14

Jag är nöjd att jag ändå hann med att läsa en del under förra veckan, trots att jag har jobbat påskhelgen. Den här veckan är på papperet lite mindre intensiv och dessutom är jag ledig helgen och det ser jag fram emot.

Under förra veckan började jag med Flora Banks förlorade minne av Emily Barr. Att den handlar om minnesförlust är ett intressant grepp och stundtals blir jag verkligen berörd av Flora, men det blir lite väl mycket upprepningar ibland.

I veckan har jag tänkt börja med Rädda mig inte av Tahereh Mafi, som jag ska läsa tillsammans med Camilla. Jag tyckte verkligen om den första delen och det ska bli spännande att se vad som händer i uppföljaren.

Förhoppningsvis hinner jag också börja med en del nya böcker, just nu är jag särskilt sugen på att läsa Mindfulness för losers av Christoffer Holst samt Gatukatten Bob av James Bowen.

Jag tror jag nöjer mig med detta som läsplanering för den här veckan och jag hoppas att alla ni andra får en fin vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...